Bespaar tijd en kosten met een volledig geautomatiseerd HRM Instroomproces!

Een geautomatiseerd HRM instroomproces scheelt niet alleen tijd (en dus geld), maar draagt ook direct bij aan de beleving en motivatie van uw nieuwe medewerker. Met onze automatiseringsoplossing XA  Flow zorgen wij er namelijk voor dat een nieuwe medewerker via een persoonlijk portaal zelf alle verplichte documenten kan uploaden, waaronder bijvoorbeeld een legitimatiebewijs, kopieën van diploma’s en certificaten en een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

Daarbij controleren wij geautomatiseerd het legitimatiebewijs op echtsheidskenmerken en indien de VOG ouder is dan 6 maanden starten wij tevens volledig geautomatiseerd een nieuwe aanvraag, zonder dat u er zelf handelingen voor hoeft te verrichten.

Alle geuploade documenten worden automatisch opgeslagen in uw HRM pakket. Of u met ADP, AFAS, Centric, Exact, Visma of Raet werkt, dat maakt ons helemaal niets uit! Wij werken softwareonafhankelijk en koppelen met vrijwel ieder systeem, door middel van API Connectoren.

Vervolgens kunt u ook de arbeidsovereenkomst volledig digitaal aanmaken en aanbieden, digitaal rechtsgeldig laten ondertekenen en na ondertekening eveneens automatisch laten opslaan in uw HRM pakket. Door het proces verregaand te automatiseren kan uw nieuwe medewerker snel aan de slag en bespaart u tijd voor uw HR-afdeling en organisatie.

Het proces kan op ieder gewenste manier ingericht worden. Bij ons krijgt u maatwerk voor de prijs van een standaardpakket. Meer weten? Neem dan snel contact met mij op.

Voordelen:

  • Bespaar tijd en kosten door administratieve handelingen te automatiseren.
  • Geen papieren processen meer en personeelsdossiers die automatisch worden aangemaakt en gevuld.
  • Arbeidscontracten volledig digitaal aanmaken, versturen en 100% rechtsgeldig laten ondertekenen.
  • VOG automatisch aanvragen.
  • Identiteitsbewijs controle, volledig geautomatiseerd en AVG-Proof, inclusief rapport.
  • Vergroot de beleving en motivatie van uw nieuwe medewerker.
  • Automatiseer secundaire processen zoals het aanvragen van computerapparatuur, accounts, e-mailadressen.